سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

تبریک بزرگ اسلامی پیروزی کشور غزه و شکست  مردم اسرائیل.

 

وااااای 

مقاومت مردم غزه تنها راه پیروزی بر صهیونیست هاست
قزوین- خبرگزاری مهر: امام جمعه موقت قزوین گفت: در شرایطی که مجامع بین المللی در برابر کشتار مسلمانان و مردم بیگناه سکوت کرده اند تنها راه پیروزی بر کفار و صهیونیستها مقاومت مردم غزه و هوشیاری و حمایت ملل مسلمان جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین در خطبه های نماز جمعه عید فطر که در مسجدالنبی قزوین برگزار شد اظهارداشت: عید فطر روز جشن کسانی است که با مجاهدت و بندگی به درگاه خدواند در ماه رمضان خودسازی کردند و با تقویت معنویت در خود در مسیر قرب الهی گام برداشتند.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: خوشا به حال کسانی که در این ماه اعضاء و چوارح خود را از گناه بازداشتند و قلبشان هم روزه بود و کسانی که در گرمای تابستان تشنگی و گرسنگی را با عشق بندگی تحمل کردند در روز عید پاداش الهی خود را دریافت می کنند.

حجت الاسلام باریک بین یادآورشد: کسانی که گوی سبقت را در اطاعت از اوامر الهی ربودند امروز پیروز این مسابقه معنوی هستند و نورانیت دل و فرب خداوند را برای خود کسب کرده اند و در دنیا و آخرت سعادتمند هستند.

وی از همه روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، خادمان مساجد و هیئت های مذهبی که در برگزاری آئین های مذهبی ماه رمضان، مجالس قرآنی، دعا و نیایش، اطعام نیازمندان، رسیدیگی به ایتام همکاری کردند تشکر و قدردانی کرد.

معنویت ماه رمضان در طول سال حفظ شود

خطیب نماز عید سعید فطر بیان کرد: مومنان لازم است روحیه معنوی ماه رمضان را در طول سال هم حفظ کنند و نزدیکی به خداوند را همچنان برای رسیدن به قرب الهی چراغ راه خود قرار دهند.

حجت الاسلام باریک در خطبه دوم نماز با اشاره به وضعیت مسلمانان در شرایط کنونی بین اظهارداشت: در حالی که امروز دنیای اسلام در شادی و جشن عید فطر و یک ماه روزه داری به سر می برد عده ای از کودکان و زنان و مردان بی گناه در غزه توسط صهیونیست ها به خاک خون کشیده شده اند و در زیر خمپاره جنایتکاران جان می دهند.

وی افزود: در همین وضعیت متاسفانه عده ای از گروههای تکفیری و تروریستی که با دست استکبار ایجاد شده اند برای نمایش چهره ای غیر واقعی از اسلام با سلاح به جان مسلمانان افتاده اند و با برادرکشی توطئه صهوینیست ها را اجرا می کنند و در این میان کسانی که مدعی دفاع از حقوق بشر هستند با سکوت خود با این جانیان همراهی می کنند که شرم آور است.

باریک بین گفت: وقتی کسانی که با نیرنگ خود را در کسوت مسلمانان درآورده اند و اینگونه جنایت می کنند از مدعیان دموکراسی توقعی نیست و تنها با هوشیاری و بیداری مسلمانان و ملل آزاده جهان می توان در برابراین حرکت تروریستی و تکفیری ایستاد و آن ها را رسوا کرد.

وی افزود: این نسل کشی و جنایات بیسابقه تاریخی باید با مجازات جانیان از سوی ملل آزاده جهان مطالبه شود تا شاهد رسوایی تروریستهای کنونی باشیم.

مقاومت تنها راه پیروزی مردم غزه
 
خطیب نماز عید فطر قزوین یادآورشد: تنها راه پیروزی در برابر کفار مقاومت مردم غزه است و صبر و استقامت با لطف الهی رمز موفقیت مردم مظلوم فلسطین و غزه در برابر صهیونیستهاست که امیدواریم با دعای مسلمانان جهان این مهم محقق شود.

حجت الاسلام باریک بین در ادامه ضمن تشکر از حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس بیان کرد: مردم آگاه و انقلابی ایران اسلامی و استان قزوین مانند گذشته امسال نیز با شور و نشاط وصف ناپذیر در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با حمایت از مسلمانان مظلوم و ستمدیده غزه و فلسطین بار دیگر نفرت و انزجار خود را از صهیونیست ها نشان دادند و فریاد آزادی قدس را سر دادند




تاریخ : یادداشت ثابت - چهارشنبه 93/5/16 | 1:9 عصر | نویسنده : ابوالفضل | نظر